Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Δωρεάν και άφθονο ρεύμα από το νερό



Πέτρος Ζωγράφος

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών άνοιξε τον επιστημονικό διάλογο για τη συσκευή που παράγει ρεύμα από νερό.

Έχει επιτελεστεί μάλλον κάτι πολύ σημαντικό από τον κ. Πέτρο Ζωγράφο. Ας πιστέψουμε ότι θα γίνουν από την πλευρά του πρωθυπουργού οι απαιτούμενες ενέργειες προς αξιοποίηση αυτής της πρωτότυπης συσκευής, προς όφελος της πατρίδας μας και της ανθρωπότητας γενικά! 

Ο Πέτρος Ζωγράφος είναι ηλεκτρονικός μηχανικός, ερευνητής και εφευρέτης. Γεννήθηκε την 15 Ιουνίου 1955 στον Πειραιά και μετά τις σπουδές του ασχολήθηκε από το 1980 με την έρευνα των ραδιοσυχνοτήτων και των ηλεκτροφασματικών εφαρμογών. (Βικιπαίδεια)

H μεγάλη εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφο παρουσιάστηκε από τον κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, πατήστε για να δείτε την παρουσίαση στον Κίτρινο Τύπο.

Λίγα λόγια για τη μεγάλη εφεύρεση, όπως αναφέρεται στο περιοδικό «Physics»:

Μέθοδος και συσκευή ηλεκτρόλυσης του ύδατος και παραγωγής υδρογόνου ως καυσίμου με χρήση συνδυασμού υψηλών συχνοτήτων οι οποίες παράγονται μέσω ημιτονικών ταλαντωτών και οι οποίες αναμειγνυόμενες, ενισχυόμενες και συνδυαζόμενες καταφέρνουν να διασπούν το ύδωρ στα συστατικά του στοιχεία (υδρογόνο και οξυγόνο) διά του φαινομένου του συντονισμού.

Με κατάλληλους ρυθμούς και βοηθητικούς οπλισμούς επεξεργασίας εισάγονται στις πρωτογενείς συχνότητες που παράγονται από τους ημιτονικούς ταλαντωτές, δευτερογενείς συχνότητες που συνδιαμορφώνουν τη δομή των αρχικών συχνοτήτων, ώστε να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός συχνοτήτων μέσω αντίστοιχου ηλεκτρονικού κυκλώματος (αποτελούμενου από απομονωτή, μίκτη, διαμορφωτές, ψηφιακούς ελεγκτές συχνοτήτων, κατευθυντικό ζεύκτη, πολλαπλασιαστές και γραμμικούς ενισχυτές). Με τον κατάλληλο συντονισμό αυτών των συχνοτήτων επιτυγχάνεται η δόνηση των μορίων του ύδατος και η διάσπασή τους στα αέρια υδρογόνο και οξυγόνο. Τα αέρια αυτά διαχωρίζονται κατόπιν με ειδικούς οδηγούς διαλογής και το παραγόμενο υδρογόνο οδηγείται μέσω αντίστοιχης ειδικής σύνδεσης στον μηχανισμό παραγωγής ενέργειας για να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο.

Το Ειδικό επιστημονικό συνέδριο για την εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ. 






Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Το διακύβευα στην παιδεία



Το μπλοκ Ελευθεριακά Σχολεία υποστηρίζει θέματα που μας αφορούν άμεσα ,όπως η πρόσφατη περιπέτεια της μητέρας που απειλήθηκε με απώλεια επιμέλειας από το ελληνικό κράτος. Με αφορμή αυτήν την μοναδική στα χρονικά της παιδείας, υπόθεση και πράξη πολιτικής ανυπακοής, προτείνουμε να συντονιστούμε ώστε να προχωρήσουμε, στην ίδρυση ενός σωματείου με σκοπό την υπεράσπιση της χειραφετικής παιδαγωγικής και εκπαίδευσης.

Το ζήτημα της υπόθεσης με την καταγγελία για κατ' οικον εκπαίδευση είναι ακόμα ανοιχτό και σε εκκρεμότητα καθώς δεν παραπέμφθηκε ποτέ σε δικάσιμο, αλλά η μητέρα εκβιάστηκε με πρωτοφανή αντιδημοκρατικό τρόπο μέσω της αρμόδιας εισαγγελίας ανηλίκων και παραμένει αιτία ομηρίας της ίδιας της μητέρας και της κόρης της. Και θα πρέπει να λυθεί νομοθετικά αν θέλουμε να έχουμε ελπίδες για λειτουργία μελλοντικά ενός ελευθεριακού και αυτοδιαχειριζόμενου σχολείου της κοινότητας. 

Το σημαντικότατο λοιπόν αυτό θέμα παρουσιάστηκε ελλιπέστατα, στρεβλά και μονομερώς από τα μέσα μαζικής “ενημέρωσης” καθώς επικεντρώθηκαν στην είδηση της απώλειας επιμέλειας του παιδιού λόγω της προσωπικής θέσης μιας ανυποχώρητης μητέρας που αρνείται να στείλει το παιδί της στο σχολείο όπως κάνουν όλοι. Δλδ έθεσαν το ζήτημα καθαρά σε μια προσωπική στάση ζωής αποκομμένο από την κοινωνική παράμετρο και τους συσχετισμούς με το δικαίωμα στη επιλογή του είδους και του τρόπου εκπαίδευσης και του προτάγματος της αυτεξουσιότητας. Ο λόγος που το πετισιον δεν συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό υπογραφών είναι γιατί κατά τη γνώμη μας δεν παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό η πολυπλοκότητα του ζητήματος της χειραφετικης εκπαίδευσης (με ότι αυτή συνεπάγεται) παρά μόνο η φαινομενική του υπόσταση (μέσω της συγκεκριμένης υπόθεσης) και η απαίτηση της επιλεκτικής παράκαμψης του νόμου.

Για το θέμα του homeschooling προβλήθηκε σχετικό ρεπορτάζ στην τηλεόραση. Η θέση μας είναι ότι είναι μονομερής και αποσπασματική η άποψη του, καθώς δεν θίγει και δεν φωτίζει την κοινωνική συνιστώσα με την έννοια που την έχουμε θέση σε παρελθούσες αναρτήσεις μας, δλδ ότι δεν αποτελεί αυτοσκοπό η κατ' οίκον εκπαίδευση αλλά μια αναγκαστική επιλογή λόγω της δυσκαμψίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να επιτρέψει την ύπαρξη και λειτουργία αυτοδιαχεριζόμενων κοινοτικών σχολείων εναλλακτικών μορφών εκπαίδευσης.

Φυσικά και δεν είναι δυνατόν στο ελάχιστο χρονικό πλαίσιο του ρεπορτάζ να προβληθούν ικανοποιητικά όλες οι παράμετροι ενός πολύ σύνθετου ζητήματος. Πιστεύουμε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό με πολλαπλές επιπτώσεις σε κάθε πτυχή του προσωπικού και κοινωνικού μας βίου, για να παρουσιαστεί σε ένα κλιπακι στο κεντρικό δελτίο τηλεοπτικού καναλιού. 

Απαιτείται πολύ πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση (πχ συζήτηση στο στούντιο εφ'όλης της ύλης με παρουσία υπουργού παιδείας ,συνηγόρου του παιδιού, παιδαγωγών και γονέων και παιδιών, με αφορμή προβολή ταινίας όπως η (Απαγορευμένη Εκπαίδευση) διότι το ζήτημα αυτό είναι απλώς μια πολύ καλή αφορμή για να πιάσουμε την ουσία που δεν είναι άλλη από την συζήτηση για τον τρόπο που έχουμε επιλέξει να διάγουμε το βίο μας ως μέρος μιας πολυτροπικής κοινωνικής διάστασης που ευνοεί μόνο τον διαρκή ανταγωνισμό και την χωριστικότητα.

Δείτε εδώ το βίντεο: (Απαγορευμένη Εκπαίδευση)




 


Δεν καταθέτουμε απόλυτη άποψη, αλλά διατηρούμε τις αμφιβολίες μας για την παρουσίαση τέτοιων θεμάτων από τα γνωστά μας "ψυχαγωγικά" κανάλια...Θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε πως θα αντιδρούσαν αν από την παρουσίαση του θέματος θίγονταν έμμεσα. Γιατί το ζήτημα της ποιότητας και της φύσης της παιδείας σε μια κοινωνία , είναι αναπόφευκτα συνδεδεμένο και με την ποιότητα των μέσων ενημέρωσης και της συναίνεσης που αυτά κατασκευάζουν (Τσομσκυ)

Το διακύβευα λοιπόν δεν είναι το δικαίωμα στην κατ' οίκον εκπαίδευση αλλά η χειραφετική διάσταση της παιδείας. Στην πράξη αυτό συνδέεται με τα εξής:

Άμεση σύσταση πανελλαδικού σωματείου που θα μπορούσε ονομάζεται πχ “Κίνημα (γονέων , νέων παιδιών και παιδαγωγών) για τη χειραφετικη παιδαγωγική και εκπαίδευση “και το οποίο θα έχει το ρόλο να αποτελέσει σημείο αναφοράς, ενημέρωσης και συσπείρωσης όλων μας αλλά και νομικό πρόσωπο που θα μας εκπροσωπεί στον αναπόφευκτο και αναγκαίο και επιτακτικό διάλογο με την επίσημη πολιτεία. Ίσως να ακούγεται λίγο οξύμωρο, αλλά πιστεύουμε ότι και με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να κατοχυρώσουμε τα αυτονόητα δικαιώματα μας για την αυτοθεσμισή μας ως πολίτες, με τις ιδιότητες του γονέα και του παιδαγωγού.

Οραματιζόμαστε δημιουργία φορέων ανοιχτής συνεργατικής μάθησης που θα επαναπροσδιορίζουν την έννοια της εκπαίδευσης και θα αποδώσουν στη λέξη “σχολείο” την πραγματική της έννοια, μέσα σε ένα κοινοτικό πλαίσιο συνεργασίας και λειτουργίας υπό τη μορφή μιας διευρυμένης οικογένειας που αλληλοϋποστηρίζεται και συμπορεύεται δημιουργικά. Η ανάγκη του παιδιού υπαγορεύει όλες αυτές τις σκέψεις μας .

Από το παιδί ξεκίνησε άλλωστε το ερευνητικό μας ταξίδι στα πεδία της μάθησης και σε αυτό θα επιθυμούσαμε ιδανικά να καταλήξει το όποιο έργο συνδημιουργήσουμε , για να εξελιχτεί μελλοντικά στο είδος του σχολείου που οραματιζόμαστε ως αφετηρία μιας παιδείας που θα συμβάλλει στη δημιουργία μιας ανεκτικότερης και συνειδητοποιημένης ανθρώπινης ύπαρξης και εν τέλει σε μια εξελιγμένη ανθρώπινη κοινωνία σε όλα τα επίπεδα.

Το όραμα μας αντικατοπτρίζεται στην εικόνα μιας συνεργατικής ανοιχτής και δημοκρατικής δομής ανοιχτής εν-παίδευσης με αλληλοσεβασμό στις ανάγκες όλων μας, όπου τα παιδιά θα λογαριάζονται ως ισότιμα μέλη και θα απολαμβάνουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την δική τους αυτενέργεια και συνειδητοποίηση της θέσης τους ως μέλη της μικρής μας κοινότητας αυτόνομης μάθησης και της ευρύτερης κοινωνίας. Ένα εγχείρημα αυτής της φύσης και φιλοσοφίας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στην Αθήνα, ενώ πανελλαδικά υπάρχουν δεκάδες παρόμοια εγχειρήματα ήδη σε λειτουργία ή υπό σύσταση.


Οποιοσδήποτε γονέας ή παιδαγωγός επιθυμεί να συμμετέχει στη σύσταση ενός πανελλαδικού σωματείου όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορεί να στείλει ένα αίτημα στο:
closer91@yahoo.gr με θέμα: Σωματείο 


Πηγή: http://democraticschoolsgr.blogspot.gr/

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Καφές ναι η Όχι; Aντιδοτεί ο καφές τα ομοιοπαθητικά φάρμακα;



Θα ήθελα σήμερα να προσπαθήσω να δώσω απάντηση σε ένα ερώτημα που γίνεται συχνά. Αντιδοτεί ο καφές τα ομοιοπαθητικά φάρμακα;

Άλλοι θεραπευτές ισχυρίζονται πως ναι και τον απαγορεύουν σε όσους παίρνουν ομοιοπαθητικά φάρμακα. Άλλοι τους επιτρέπουν να πίνουν μόνο ελληνικό ή άλλοι μόνο ντεκαφεινέ. Για να μπορέσουμε να δώσουμε μια απάντηση.

Εδώ χρειάζεται να αναφέρουμε μερικές βασικές πληροφορίες για το Νευρικό σύστημα. Νευρικό σύστημα ονομάζεται το πλήρες σύστημα δομών και οργάνων που αποτελούνται από νευρικό ιστό. Διακρίνεται στο κεντρικό νευρικό σύστημα και στο αυτόνομο νευρικό σύστημα.. Το κεντρικό νευρικό σύστημα υποβοηθά τις εκούσιες, συνειδητές αισθητήριες και κινητικές λειτουργίες, ενώ το αυτόνομο νευρικό σύστημα υποβοηθά τις λειτουργίες των σπλάχνων που είναι αυτόματες, δηλαδή ακούσιες, και διακρίνεται στο συμπαθητικό και στο παρασυμπαθητικό σύστημα.

Η κύρια λειτουργία του αυτόνομου νευρικού συστήματος είναι η διατήρηση σταθερού του εσωτερικού περιβάλλοντος του οργανισμού, η ρύθμιση της λειτουργίας των οργάνων και της ανταπόκρισης τους στις μεταβολές του περιβάλλοντος. Η ρύθμιση επιτυγχάνεται με το συντονισμό των δύο ανταγωνιζόμενων μερών του αυτόνομου συστήματος, του συμπαθητικού και παρασυμπαθητικού συστήματος.

Η διέγερση του συμπαθητικού συστήματος προκαλεί αύξηση της πίεσης του αίματος, επιτάχυνση του καρδιακού και του αναπνευστικού ρυθμού, διαστολή των κορών, ανύψωση των τριχών και αυξημένη εφίδρωση. Συγχρόνως ελαττώνονται η κινητικότητα του στομάχου και του εντέρου και η έκκριση του γαστρεντερικού σωλήνα. Αντίθετα όταν υπάρχει υπεροχή της δράσης του παρασυμπαθητικού αυξάνεται η κινητικότητα και η έκκριση του γαστρεντρικού σωλήνα, υποβοηθείται η αφόδευση και η διούρηση, επιβραδύνεται ο καρδιακός και αναπνευστικός ρυθμός και η κόρη συστέλλεται.

Σε μερικά όργανα είναι πολύ εμφανής ο ανταγωνισμός των δύο συστημάτων (καρδιά, πνεύμονες). Άλλα όργανα ρυθμίζονται με την αύξηση ή την ελάττωση ενός μόνο από τα δύο συστήματα. Έτσι τα επινεφρίδια και η μήτρα έχουν συμπαθητική μόνο νεύρωση ενώ η λειτουργία της ουροδόχου κύστης βρίσκεται υπό τον παρασυμπαθητικό έλεγχο. 

Το ανώτατο συντονιστικό όργανο του αυτόνομου νευρικού συστήματος είναι ο υποθάλαμος. Με τις συνδέσεις του με την υπόφυση ρυθμίζει επίσης τους ενδοκρινείς αδένες και συντονίζει το αυτόνομο με το ενδοκρινικό σύστημα. Η κεντρική ρύθμιση της λειτουργίας των οργάνων γίνεται σε συνεργασία με το δικτυωτό σχηματισμό.

Το συμπαθητικό νευρικό σύστημα προετοιμάζει τον οργανισμό για να αντιμετωπίσει καταστάσεις stress και επείγουσας ανάγκης. Σε αυτές τις καταστάσεις ο οργανισμός χρειάζεται να είναι σε εγρήγορση και να έχει όλες τις εφεδρείες έτοιμες για να τις χρησιμοποιήσει αν τις χρειαστεί. Το παρασυμπαθητικό σύστημα εξυπηρετεί το μεταβολισμό του σώματος, την αναδημιουργία και την ανασυγκρότηση των εφεδρειών του. Έτσι μετά τη μάχη ή την κοπιαστική εργασία όπου ο οργανισμός χρειαζόταν να είναι σε εγρήγορση, έρχεται η περίοδος της ξεκούρασης όπου θα ανασυγκροτηθούν οι εφεδρείες και θα ετοιμαστεί ο οργανισμός για την επόμενη περίοδο εγρήγορσης. Υπάρχει συσχέτιση μεταξύ συμπαθητικοτονικής και παρασυμπαθητικοτονικής φάσης. 

Όσο μεγαλύτερη είναι η ένταση και ο χρόνος που υφίσταται η συμπαθητικοτονική διέγερση τόσο μεγαλύτερη θα πρέπει να είναι η ένταση και ο χρόνος που θα πρέπει να διαρκέσει η παρασυ­μπαθητικοτονία.

Κατά τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου υπάρχει συνεχής εναλλαγή μεταξύ συμπαθητικοτονίας και παρασυμπαθητικοτονίας. Κατά τις πρωινές ώρες αρχίζει να αυξάνεται ο τόνος του συμπαθητικού για να φθάσει σε μια ψηλότερη τιμή κατά το μέσο της ημέρας. Το παρασυμπαθητικό αρχίζει να αυξάνεται κατά τις απογευματινές ώρες και φθάνει στην μέγιστη τιμή κατά τις βραδυνές ώρες. Η λειτουργικότητα της εναλλαγής αυτής είναι εύκολα κατανοητή. Την μέρα που χρειάζεται να δουλέψουμε χρειαζόμαστε αυξημένο τόνο συμπαθητικού, τη νύχτα που ξεκουραζόμαστε και αναπληρώνουμε τις εφεδρείες μας χρειαζόμαστε αυξημένο τόνο παρασυμπαθητικού.

Ένας άνθρωπος θεωρητικά ιδανικά υγιής, που δεν έχει διαταραχθεί από το ψωρικό μίασμα, παρουσιάζει μια ρυθμική εναλλαγή συμπαθητικοτονίας και παρασυμπαθητικοτονίας. Βρίσκεται σε πλήρη αρμονία και επαφή με το περιβάλλον. Όταν χρειάζεται να δουλέψει έχει τις απαραίτητες ψυχικές και σωματικές δυνάμεις να το κάνει. Όταν χρειάζεται να είναι χαλαρός είναι χαλαρός. Αυτό σημαίνει ότι ζει την κάθε στιγμή της ζωής του, είναι συνεχώς σε επαφή και αρμονική αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια της παρασυμπαθητικοτονίας μπορεί ο οργανισμός του και αφομοιώνει πλήρως τις τροφές. Έτσι δεν δημιουργούνται ελλείψεις σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Κάθε καινούρια μέρα που ξημερώνει τον βρίσκει πλήρως ανεφοδιασμένο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ψυχολογική και σωματική επάρκεια.

Αλλά ας δούμε ποια είναι η δράση του καφέ. Όταν πίνουμε καφέ προκαλούμε στον οργανισμό μια συμπαθητικοτονική διέγερση. Σε πρώτη φάση αυτό μας δίνει μια περισσότερη ώθηση για εργασία. Έχουμε τη διάθεση να εργαστούμε περισσότερο. Αλλά η φάση αυτή ακολουθείται από μια φάση νωθρότητας και υπνηλίας. Στην προσπάθεια μας να ξανανιώσουμε ικανοί για εργασία θα χρειαστεί να ξαναπιούμε καφέ. Έτσι δημιουργείται ένας αποσυντονισμός στον οργανισμό σχετικά με την ομαλή εναλλαγή συμπαθητικού-παρασυμπαθητικού.

Η χρόνια χρήση καφέ προκαλεί μια συμπαθητικοτονική επικράτηση. Αυτό σημαίνει με όσα είπαμε παραπάνω μια υπολειτουργία της δράσης του παρασυμπαθητικού, δηλαδή μια υπολειτουργία στην επαναπλήρωση των εφεδρειών. Πολύ συχνά ακούμε κάποια άτομα να λένε ότι το πρωί αν δεν πιουν καφέ δεν μπορούν να ανοίξουν τα μάτια τους. Αυτό το σύμπτωμα είναι παρενέργεια του καφέ. Μόνο αν κόψουν τον καφέ θα γλυτώσουν από αυτό το σύμπτωμα.

Ας ασχοληθούμε τώρα με το ομοιοπαθητικό φάρμακο. Είναι γνωστό από τη θεωρία της ομοιοπαθητικής ότι το ομοιοπαθητικό φάρμακο επαναφέρει την ισορροπία στον οργανισμό και δεν εξαλείφει απλά τα συμπτώματα. Η ισορροπία αυτή έχει σχέση και με την ομαλή λειτουργία συμπαθητικού-παρασυμπαθητικού. Για να διατηρηθεί αυτή η ισορροπία χρειάζεται και το άτομο να ζει με τέτοιες συνθήκες που να βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας αυτής. 

Αν ένα άτομο με τον τρόπο ζωής του προκαλεί συνεχώς ανισορροπία στη λειτουργία συμπαθητικού – παρασυμπαθητικού, είναι ευνόητο ότι εμποδίζει τη διατήρηση του θεραπευτικού αποτελέσματος που οφείλεται στο ομοιοπαθητικό φάρμακο. Είναι ευνόητο λοιπόν, ότι η χρήση καφέ που συνεχώς δημιουργεί ανισορροπία συμπαθητικού-παρασυμπαθητικού εμποδίζει τη θεραπευτική δράση της ομοιοπαθητικής.

Γίνεται πλέον σαφές ότι η συστηματική χρήση της καφεΐνης αποσυντονίζει τον οργανισμό, γκρεμίζει δηλαδή την ισορροπία που γίνεται τόσος κόπος και προσπάθεια για να επιτευχθεί. Η πρωινή χρήση είναι λιγότερο επιβλαβής από τη βραδυνή γιατί το πρωί ο οργανισμός βρίσκεται σε συμπαθητικοτονία.

Αυτά όμως δεν αφορούν μόνο την ομοιοπαθητική αλλά και κάθε άλλο θεραπευτικό σύστημα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η χρήση της καφεΐνης αυξάνει τα έξοδά σας που θα ξοδεύετε για θεραπείες. Έχω παρατηρήσει ότι οι ασθενείς που σταματάνε τον καφέ επισκέφτονται το θεραπευτή τους ελάχιστα και παραμένουν για περισσότερο διάστημα υγιείς. Τα σκευάσματα καφέ με ελαττωμένη καφεΐνη φαίνεται ότι μπορεί να καταναλώνονται έως ένα βαθμό χωρίς να διαταράσσουν την ισορροπία συμπαθητικού- παρασυμπαθητικού.

Κλείνοντας για σήμερα θα ήθελα να σας αναφέρω μια θεμελιώδη αλήθεια που αφορά τη διατροφή. Κάθε καρπός εμφανίζεται στον τόπο που πρέπει και στην εποχή που πρέπει για να καταναλωθεί. Με αυτή τη συνθήκη είναι εξαιρετικά χρήσιμος. Ο καφές φυτρώνει σε χώρες με πολύ ζεστό κλίμα το οποίο προκαλεί χαλάρωση στο νευρικό σύστημα των ανθρώπων που ζουν σε αυτές.

Η χρήση του καφέ είναι χρήσιμη σε αυτούς τους κατοίκους για να μπορούν να αντέξουν το πολύ ζεστό κλίμα. Αλλά μόνο σε αυτούς. Αν κάποτε λόγω κλιματικών αλλαγών μπορεί να φυτρώνει και να καλλιεργείται στην Ελλάδα καφές τότε θα μπορείτε να τον απολαμβάνετε χωρίς να βλάπτετε το νευρικό σας σύστημα. Μέχρι τότε γνωρίστε και απολαύστε τα γευστικά ροφήματα της φύσης μας. Είναι σίγουρο ότι θα τα απολαμβάνετε χωρίς να βλάπτετε την υγεία σας."

Άρθρο του:  D.r. Γιώργος Λουκάς Ομοιοπαθητικός

Η φωτογραφία είναι από: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82#/media/File:Roasted_coffee_beans.jpg


Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!




Χιλιάδες χρόνια πάνω στη γη, παραπλανημένοι, προσπαθούμε να κάνουμε το φθαρτό άφθαρτο, αγνοώντας ότι το άφθαρτο (ψυχή) είναι η ουσία μας.

Ο μεγάλος Δάσκαλος Σωκράτης είπε και επέμεινε στο «γνώθι σαυτόν»

Αλήθεια πότε θα το συνειδητοποιήσουμε;…