Τελικά τους ενδιαφέρει πολύ μα πάρα πολύ η υγεία μας(;) το ότι
δεν έχει ο κόσμος χρήματα να βάλει πετρέλαιο η του κόβουν το ηλεκτρικό, και από
της αναθυμιάσεις φεύγει κοριτσάκι δέκα τριών ετών τσιμουδιά(;) το ότι σχεδόν τα
πάντα είναι δηλητηριασμένα από αυτά που μας ψεκάζουν τσιμουδιά(;) το ότι θα βγάλουν
τον κόσμο σε αντίσκηνα που δεν έχει να πληρώσει το δάνειο για την πρώτη του κατοικία
από δική τους υπαιτιότητα τσιμουδιά(;) το ότι από την στενοχώρια τους κάποιοι δίνουν
τέλος στη ζωή τους τσιμουδιά(;) το ότι το νερό θα ανήκει πλέον σε εταιρίες
τσιμουδιά(;) για τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα τσιμουδιά(;) το ότι εξαφανίζονται
σταδιακά η μέλισσες από τους γενετικά τροποποιημένους σπόρους τσιμουδιά(;) το ότι
το γάλα περιέχει καζεΐνη δηλητηριάζοντας μας σταδιακά τσιμουδιά(;) το ότι η οδοντόπαστες
και πολλά άλλα όπως,( Φθοριωμένο μαγειρικό αλάτι, μαγείρεμα σε αντικολλητικά
σκεύη, με επικάλυψη Teflon, Κρασί, κάπνισμα, Μπύρα, Τσάι, Χυμοί, Ψάρια και
Θαλασσινά, Βρεφικές τροφές), περιέχουν φθόριο άκρως επιβλαβή για την υγεία μας τσιμουδιά(;)
Άκρα σιωπή σε όλα αυτά· άλλα ο καπνός ενοχλεί(;)
Εδώ θα παραθέσω μερικά στοιχεία από την ομοιοπαθητική Materia Medica. Από τα δυο χιλιάδες
περίπου συμπτώματα του προγράμματος ( ORGANON 2001) ξεχώρισα και σας παραθέτω μερικά για να δείτε πόσο επιβλαβές
είναι το φθόριο και τι μπορεί να παρουσιάσει σε αδρή μορφή. Και βέβαια που μπορεί
να βοηθήσει ως ομοιοπαθητικό φάρμακο. (Απέχθεια στα μέλη της οικογένειας / στα
όρια παραφροσύνης, απέχθεια στα μέλη της οικογένειας / μιλά ευχάριστα στους άλλους,
απέχθεια στους γονείς, απέχθεια για τις γυναίκες, εχθρότητα αδικαιολόγητη, εχθρότητα
και εκδίκηση, ηλιθιότητα, πρόστυχος, λάγνος, συγκέντρωση δύσκολη, άγχος με εφίδρωση,
φόβο θανάτου, οργή, μανία, με την συνομιλία επιδεινώνετε, ξεχνά λησμονεί, αδυναμία
της μνήμης, νυμφομανία, ανικανότητα να συναισθανθεί
υπευθυνότητα, ευαίσθητος, υπερευαίσθητος στο θόρυβο το πρωί, άγχος σε ασκίτη, κατάθλιψη
σε προβλήματα ήπατος υδρωπικία, φόβος ήπαρ υδρωπικία, εξάντληση της ψυχοδιανόησης,
διανοητική εξάντληση, εγκέφαλος σε υπερκόπωση /σε ασκίτη, ψευδαισθήσεις /
πρέπει να διαλύσει το γάμο, επιθυμία να ξεσκεπάζετε το πρωί, αδυναμία, κομμάρες,
αιφνίδια το βράδυ, δείλια, κονδυλώματα, σατυρίαση, στύσεις ελλείπουσες ξαφνικά,
υδροκήλη στα γεννητικά όργανα, σεξουαλική επιθυμία ελλείπουσα, αποκρουστικές φανταστικές
φαντασιώσεις, παραισθήσεις της φαντασίας, ανικανοποίητος, ότι βρίσκεται σε συνεχή
προσπάθεια,).
Αναφέρθηκα περισσότερο με στοιχεία για το φθόριο διότι, ανάμεσα
στις ανώτερες λειτουργίες του εγκεφάλου περιλαμβάνονται τόσο η κριτική σκέψη,
όσο και ικανότητα αντίδρασης σε πράγματα με τα οποία διαφωνούμε. Καταλαβαίνεται
γιατί το αναφέρω. Το φθόριο χρησιμοποιείτε ως μέσο μαζικού έλεγχου Mind Control και
δεν είναι μόνο αυτό αλλά και πολλά ακόμη. Αλήθεια τη να πρωτοπείς…
Αν οι υπεύθυνοι αυτού του κράτους ήθελαν πραγματικά να βοηθήσουν τη Δημόσια Υγεία θα το
έκαναν. Το θέμα είναι ότι όλοι η σχεδόν όλοι εδώ, και όχι μόνο, μας κοροϊδεύουν.
Κάθε χρόνο, χιλιάδες γιατροί και άλλα μέλη της «Αντί –
Καπνιστικής Ιεράς Εξέτασης» ξοδεύουν πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια
διαδίδοντας αυτό, που χωρίς αμφιβολία, αποτελεί τη μεγαλύτερη παραπλανητική
-σίγουρα όχι την μόνη- αν και κοινωνικά πετυχημένη, απάτη στην ανθρωπότητα.
Έχοντας την υποστήριξη των περισσοτέρων κυβερνήσεων της Δύσης, αυτοί οι
Οργουελικοί λομπίστες καταδιώκουν με φανατικό ζήλο αυτό που ξεπερνά κατά πολύ,
την απόφαση για τη γελοία καταστροφική περίοδο της ποταπαγόρευσης στην Αμερική
που ξεκίνησε το 1919 και κράτησε μέχρι το 1933, αναφέρει ο Joe Vialls και
συνεχίζει …
Και βέβαια επειδή έρχονται Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά σκεφτήκαν
να μας δωρίσουν(;)
Διαβάστε εδώ την εγκύκλιο.
Ακόμη μια προσπάθεια να εφαρμοστεί ο αντικαπνιστικός νόμος
κάνει το υπουργείο Υγείας.
Με επείγουσα,
εγκύκλιο του δίνει την εντολή να ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι και τα συνεργεία
θα επιβάλλουν πρόστιμα στους επιχειρηματίες που δεν έχουν συμμορφωθεί με το
νόμο του 2011 αλλά και στους καπνιστές οι οποίοι κινδυνεύουν να πληρώσουν
πρόστιμο έως και 500 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το νόμο που απαγόρευε το
κάπνισμα στα καταστήματα, ο χώρος καπνιζόντων εντός των στεγασμένων κέντρων
διασκέδασης και των καζίνο πρέπει:
α. Να έχει μέγιστο εμβαδόν έως το 1/2 των τετραγωνικών του
ωφέλιμου εμβαδού του καταστήματος (αίθουσα πελατών).
β. Να διακρίνεται σαφώς από τους χώρους μη καπνιζόντων με
κατάλληλη σήμανση.
γ. Στους λοιπούς
χώρους πρέπει να τοποθετηθεί σήμανση ότι απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα.
Το τέλος καπνιζόντων υπολογίζεται σε σχέση με το μοναδικό
συντελεστή 0,548 (που καθορίζεται από τη χρέωση προς 200 ευρώ το τ.μ. ετησίως)
πολλαπλασιαζόμενο με τα μέτρα και τις ημέρες εργασίας. Ο συντελεστής 0,548
προκύπτει αν διαιρέσουμε το 200 ευρώ το τ.μ. δια 365 ημέρες εργασίας. Συνεπώς
0,548 ευρώ το τ.μ την ημέρα κοστίζει ο χώρος καπνιζόντων.
Σε όσους καπνίζουν ή καταναλώνουν προϊόντα καπνού
επιβάλλεται πρόστιμο 50 έως 500 ευρώ. Η υποτροπή λαμβάνεται υπόψη για το ύψος
του επιβαλλόμενου προστίμου.
Σε κάθε υπεύθυνο διαχείρισης και λειτουργίας των χώρων, που
ανέχεται την παραβίαση των διατάξεων, επιβάλλεται πρόστιμο από 500 έως 10.000
ευρώ.
Η εγκύκλιος του υπουργείο Υγείας έχει ως εξής::
Αθήνα 3 /12 /2013
Aριθ.πρωτ. Υ1γ/Γ.Π.
οικ.111787
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ
ΥΓΕΙΑΣ και ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ
ΥΓΙΕΙΝΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ
Ταχ. Δ/νση: Αριστοτέλους 17
Ταχ Κώδικας : 101 87
Πληροφορίες : Π.
Μωραΐτου
Τηλέφωνο : 2132161343
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΘΕΜΑ: «Εντατικοποίηση των υγειονομικών ελέγχων ενόψει της
εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς».
ΣΧΕΤ : 1). Ο Α.Ν. 2520/40 (ΦΕΚ 237/τ.α./5-9-40), Περί
Υγειονομικών Διατάξεων.
2). Το Π.Δ. 95/2000
«Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας» (ΦΕΚ 76/ τ.α.10-3-2000).
3). Ο Νόμος 3370/2005
«Οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών δημόσιας υγείας και λοιπές
διατάξεις»(ΦΕΚ 176/ τ.α΄, 11-07-2005), όπως ισχύει.
4). Ο Νόμος 3172/2003
«Οργάνωση και εκσυγχρονισμός των Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας και άλλες Διατάξεις»
(ΦΕΚ 197 /τ.α. 6-8-2003), όπως ισχύει.
5). Ο Νόμος 3852 (ΦΕΚ
τ.α./7-6-2010), «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτ/σης Πρόγραμμα Καλλικράτης» .
6). Ο Νόμος 3868/2010
(ΦΕΚ τ.α. 3-8-2010), «Περί αναβάθμισης του ΕΣΥ και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας
του Υπ. Υγείας και Κοιν. Αλληλεγγύης » και άλλων διατάξεων περί απαγόρευσης του
καπνίσματος».
7). Ο Νόμος 3918/2011
(ΦΕΚ τ.α. 2-3-2011), «Διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα Υγείας και άλλες
διατάξεις».
8). O Νόμος 4025/2011
(ΦΕΚ 228 τ.α. 2-11-2011), «Ανασυγκρότηση φορέων Κοιν. Αλληλεγγύης, κέντρα
αποκατάστασης, αναδιάρθρωση ΕΣΥ και άλλες Διατάξεις», άρθρο 43 όπως
τροποποιήθηκε.
9). Ο Νόμος 4075/2012
(ΦΕΚ 89 τ.α. 11-4-2012) «Θέματα Κοιν. Ασφάλισης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ασφαλιστικών φορέων,
προσαρμογή της νομοθεσίας στην οδηγία 2010/18/ΕΕ και λοιπές διατάξεις », άρθρο
58.
10). Η ΚΥΑ με αρ.
πρωτ. 104720 (ΦΕΚ 1315, τ.β. 25/8/2010), σε εφαρμογή του (5) σχετ. νόμου.
11). Η με αρ.
Υ1/Γ.Π./οικ 93828/18-8-2011 (ΦΕΚ 2026/τ.β. /12-9-2011 «Καθορισμός όρων και
προϋποθέσεων για την λειτουργία χώρων καπνιζόντων εντός των καζίνο και των
κέντρων διασκεδάσεως...άνω των 300 τ.μ.».
12) Η με αρ.
Υ1/Γ.Π.οικ. 134274 ΚΥΑ, ΦΕΚ 2931 τ.β. /22-12-2011 «Καθορισμός όρων και
προϋποθέσεων για τη λειτουργία χώρων καπνιζόντων εντός των καζίνο και των
κέντρων διασκέδασης »
13) Η Υγειονομική
Διάταξη με Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967/8.10.2012 (Φ.Ε.Κ. 2718 τ.β ), 8/10/2012.
«Υγειονομικοί Όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας Επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών
και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει.
14) Η με ΑΔΑ: ΒΟΧΒΘ-ΝΞΨ
εγκύκλιός μας με οικ. αρ. πρωτ. Υ1γ/Γ.Π 9420/19-1-2012 «Παροχή συσσιτίων και
τροφίμων-αρωγή στις κοινωνικά ασθενέστερες ομάδες», προς τους εμπλεκόμενους
φορείς ανά την επικράτεια.
15) Οι υπ΄αρ. 178/02,
852/04 και 882/04 Κανονισμοί της Ε.Ε.
16) Oι σχετικές
εγκύκλιοι των Κεντρικών Αρμοδίων Αρχών για την υγιεινή και ασφάλεια των
τροφίμων.
Ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της
Πρωτοχρονιάς το Υπουργείο Υγείας στα πλαίσια της άσκησης των αρμοδιοτήτων του
για την προστασία της Δημόσιας Υγείας αλλά και της γενικότερης εποπτείας για
την παρακολούθηση εφαρμογής των Υγειονομικών Διατάξεων, κρίνει σκόπιμο και
απαραίτητο να επισημάνει την αναγκαιότητα εντατικοποίησης των υγειονομικών
ελέγχων σε όλες τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών.
Συγκεκριμένα επισημαίνεται η ανάγκη ελέγχου στους εξής
τομείς:
- Στις επιχειρήσεις λιανικού και χονδρικού εμπορίου, σε όλες
τις επιχειρήσεις που ασκούν δραστηριότητες εμπορίου τροφίμων και ποτών όπως οι
υπεραγορές τροφίμων, τα cash and carry, οι αποθήκες χονδρικού εμπορίου, τα
κρεοπωλεία, τα παντοπωλεία, τα πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων, οι κάβες -ξηρών
καρπών, σε αρτοποιεία, πρατήρια άρτου λόγω της αυξημένης ζήτησης των ημερών
κ.λ.π. Στις παραγωγικές μονάδες αρτοποιίας, νωπών ειδών ζαχαροπλαστικής,
προϊόντων σοκολάτας, παγωτών κ.λ.π.
- Στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, οι οποίες
παρασκευάζουν, ή προσφέρουν τρόφιμα και ποτά όπως εστιατόρια, ταβέρνες,
πιτσαρίες ζαχαροπλαστεία, κ.λ.π
- Στις επιχειρήσεις αποθήκευσης και διανομής τροφίμων και
ποτών (logistics providers), oι οποίες λόγω των ημερών δέχονται μεγάλες ποσότητες
τροφίμων προς αποθήκευση.
- Στους μεταφορείς που χρησιμοποιούν ειδικά αυτοκίνητα
πώλησης προϊόντων.
- Στις επιχειρήσεις αναψυχής όπως καφετέριες, κέντρα
διασκέδασης, χώρους εκδηλώσεων στεγασμένους και υπαίθριους, στους οποίους
υπάρχει αυξημένη κίνηση λόγω των εορτών.
- Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγειονομικού
ενδιαφέροντος όπως ξενοδοχεία, κομμωτήρια κ.λ.π., τα οποία λόγω της εορταστικής
περιόδου θα έχουν αυξημένη κίνηση.
- Στους παρασκευαστές οι οποίοι πωλούν λιανικώς σε κινητούς
ή προσωρινούς χώρους. Aυτοί μπορούν να δραστηριοποιηθούν είτε σε σκηνές, είτε
σε πάγκους, είτε σε περίπτερα, κ.λ.π σε χώρους εμποροπανήγυρων, ή υπαίθριες
αγορές), που οργανώνονται λόγω των εορτών. Επίσης σε μικροπωλητές με τροχήλατα
οχήματα, παρασκευής και διάθεσης τροφίμων, γλυκών, ροφημάτων κ.λ.π (street
food).
Ιδιαίτερη σημασία, πρέπει να δοθεί στην κατανάλωση μη
θερμικά επεξεργασμένων γαλακτοκομικών προϊόντων τα οποία πωλούνται από
διάφορους πλανόδιους μικροπωλητές ή που διακινούνται από μη αδειοδοτούμενα
σημεία πώλησης.
Στους εργαζόμενους σε όλες τις επιχειρήσεις Υγειονομικού
ενδιαφέροντος (λήψη μέτρων ατομικής υγιεινής, ατομική καθαριότητα,
πιστοποιητικά υγείας κ.λ.π)
- Στις εγκαταστάσεις των σταθμών υπεραστικών λεωφορείων,
σταθμών τρένων, αεροδρομίων και λιμανιών, καθώς και στα κάθε είδους μέσα
μαζικής μεταφοράς.
- Στα Δημόσια θεάματα (θέατρα, συναυλιακούς χώρους κ.λ.π).
Επίσης ιδιαίτερη προσοχή επιβάλλεται:
- στα μαγειρεία,
εστιατόρια, κυλικεία και λοιπούς βοηθητικούς χώρους υγιεινής των νοσηλευτικών
ιδρυμάτων, κλινικών, θεραπευτηρίων, οίκων ευγηρίας, ιδρυμάτων και φορέων
πρόνοιας και κοινωνικής φροντίδας
- σε χώρους παραμονής
και σίτισης αστέγων.
- στις
πτηνο-κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις για τυχόν υγειονομικά προβλήματα που
δημιουργούνται από την λειτουργία τους και στην ανεξέλεγκτη διακίνηση και
διάθεση σφαγίων ζώων.
Ιδιαίτερη προσοχή επίσης πρέπει να δίδεται στον έλεγχο των
εγκαταστάσεων και των τροφίμων, κυρίως των ευαλλοίωτων για την αποφυγή
τροφιμογενών νοσημάτων καθώς και στην εφαρμογή των κανόνων ορθής υγιεινής
πρακτικής. Στις περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητο και αφού προηγηθεί η
απαιτούμενη συνεννόηση με τα εργαστήρια, με τα οποία η υπηρεσία σας
συνεργάζεται (Κ.Ε.Δ.Υ., Π.Ε.Δ.Υ, περιφ. Εργαστήρια του ΕΦΕΤ, εργαστήρια
ιατρικών σχολών κ.λ.π), να διενεργείτε δειγματοληψίες τροφίμων και ποτών, με
σκοπό τον μικροβιολογικό έλεγχο αυτών.
Οι υγειονομικοί έλεγχοι θα γίνονται:
→ με μεγάλη προσοχή και αυστηρότητα και θα αφορούν ιδιαίτερα
στην αποφυγή κάθε είδους περιβαλλοντικής ρύπανσης αλλά και την τήρηση των
προβλεπόμενων υγειονομικών όρων και προϋποθέσεων, ώστε να ανταποκρίνονται στα
σύγχρονα πρότυπα.
→ με πνεύμα καλής συνεργασίας με τους επαγγελματίες, αλλά
και με πιστή εφαρμογή της ισχύουσας υγειονομικής νομοθεσίας, προκειμένου να
προστατευθεί και διασφαλισθεί η Δημόσια Υγεία.
Επιπρόσθετα σας επισημαίνουμε την αναγκαιότητα εφαρμογής της
ισχύουσας αντικαπνιστικής νομοθεσίας από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίδεται εάν υπάρχουν ειδικές
πινακίδες αναρτημένες με το σήμα απαγόρευσης του καπνίσματος στους ανάλογους
χώρους, εάν υπάρχουν τασάκια κ.λ.π στα τραπέζια πελατών, εάν υπάρχει το
απαιτούμενο βιβλίο αναφοράς και καταγραφής ελέγχων σε εφαρμογή της
αντικαπνιστικής νομοθεσίας.
Τέλος θεωρείται δεδομένη η επιβολή κυρώσεων (διοικητικών και
ποινικών), στις περιπτώσεις που διαπιστώνονται παραβάσεις, από τις οποίες είναι
δυνατό να προκληθεί κίνδυνος για τη Δημόσια Υγεία.
Οι κ.κ. Περιφερειάρχες παρακαλούνται να παρέχουν κάθε δυνατή
βοήθεια στους υγειονομικούς υπαλλήλους (απαλλαγή από αλλότρια καθήκοντα,
διευκόλυνση στις μετακινήσεις με παροχή αυτοκινήτων για τις εκτός έδρας
μετακινήσεις τους, εξασφάλιση οδοιπορικών εξόδων και εξόδων υπερωριακής
απασχόλησης, κ.λ.π), προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις πραγματικά αυξημένες
υποχρεώσεις τους.
Οι εν λόγω δαπάνες καλύπτονται από τους προϋπολογισμούς των
οικείων Περ. Ενοτήτων κατά τις ισχύουσες διατάξεις, οι οποίες παρακαλούνται να
συντονίσουν τις ενέργειες στην περίπτωση εμπλοκής συναρμόδιων υπηρεσιών, ώστε
να υπάρξει ορθή και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανακύπτουν
και να προστατευθεί και διασφαλισθεί άμεσα η Δημόσια Υγεία και το Περιβάλλον
γενικότερα.
Της εγκυκλίου μας αυτής παρακαλούμε να λάβουν γνώση,
ενυπόγραφα, όλοι οι υγειονομικοί υπάλληλοι που υπηρετούν στις υπηρεσίες σας.
Τα αποτελέσματα των σχετικών ελέγχων παρακαλούμε όπως
αποσταλούν άμεσα και στην Υπηρεσία μας.
Οποιοδήποτε περιεχόμενο στον Παρόντα
Δικτυακό Τόπο έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, δεν συνιστά, ούτε δύναται να
ερμηνευθεί ότι συνιστά ή υποκαθιστά συμβουλή ιατρικής φύσης, για την οποία
οφείλετε και σας συστήνεται να απευθύνεστε σε αρμόδιο επαγγελματία υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου