Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Ο δρόμος (του Yosebu)



Τις προάλλες πήγα να δω έναν καλό μου φίλο… έκατσα με τον μικρό του 8χρονο γιο που είχε πιάσει τους μαρκαδόρους και ζωγράφιζε… τον ρωτάω «τι φτιάχνεις;»… μου λέει ένα δρόμο… το ξανακοιτάω και φυσικά δεν είχε καμία σχέση με δρόμο…

Τον ξαναρωτάω «πού είναι ο δρόμος;»… μου λέει «εδώ είναι, δεν τον βλέπεις;»… μου έδειχνε την φοβερή μουτζούρα που είχε κάνει…. μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον ο άτιμος…

Του λέω σοβαρός «τι δρόμος είναι αυτός;»… μου λέει «μα δεν βλέπεις, χωματόδρομος είναι»…

Α λέω, τώρα τον βλέπω ναι… και γιατί δεν έκανες έναν δρόμο σαν αυτόν που έχουμε έξω από το σπίτι, τον ρωτώ…

Ε, μου λέει, και αυτός δρόμος είναι, απλά δεν τον έχουν χαλάσει ακόμα…

Δεν τον έχουν φτιάξει, του λέω, εννοείς…

Όχι, μου λέει, δεν τον έχουν χαλάσει, αφού έτσι είναι ο δρόμος, χωματόδρομος.


Πηγή: http://pitsirikos.net/2013/07

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου